torsdag 9. februar 2012

Dagen kom...

Om du ser litt lenger ned, så var dette en dag jeg har gruet meg mye til. Det er en dag som for meg de siste årene har bragt med seg en klump i halsen, og et drag i magen.



Jeg har sagt til meg selv at i år ville bli annerledes, i år ville det bli en fin dag.



Det ble det.



Den overgikk all forventning!



Jeg begynte dagen med å ankomme skolen, hvor Ida og Karolina teller til tre og sier: "Gratulerer med dagen!" I kor, før de begge to gir meg klem. Når jeg kom opp i gang sto Thomas der og gratulerte, og jeg kunne ikke annet enn å smile.



Så har vi herlige Thilde da, som når jeg var ferdig med matteprøven dro meg med ned i kantina, og kjøpte sjokolade til meg. Og Christina fina som omtrent moste meg i en klem når hun kom ut etter prøven.



I fjerde time kunne jeg omtrent klappa til Christina når hun vinka til seg spansklæreren… Så, sang hele klassen bursdagssang på spansk, herlig! Og vet du hva det beste var? Alle var med og sang!



Så bestemte Thilde seg for å si i fra til Kjersti, så da måtte jeg etter mas fra Linn Amalie opp på pulten… Godt det bare er en gang i året! Men for all del, det var gøy å høre alle synge! Snu seg rundt og se alle de smilende ansiktene.



Så, da var jeg 17 da. Må innrømme at det føles ikke så annerledes fra i går, bortsett fra det at kampesteinene i magen er byttet ut med sommerfugler!


(Foto og redigering: Nora) Bildet er fra Chris sin bursdag i januar, men jeg tror det bildet er det eneste vi har hvor i alle fall noen av vennegjengen er samlet...

Men ja, dagen kom, og gikk alt for fort!

2 kommentarer:

  1. aaaw, koselig med en sån bursdag! (TakkForComment!) :D

    SvarSlett
  2. Jupp, koselig, vær glad du ikke har bursdagen din midt i Sommerferien du Nina :P Det er kjedelig det!

    SvarSlett