tirsdag 29. mai 2012

6 - A new start





































"A New Start"

"It's a new world, it's a new start, it's alive with the beating of young hearts. It's a new day it's a new plan, I've been waiting for you. Here I am." ~Bryan Adams~

Jeg klarer egentlig ikke bestemme meg for om jeg liker dette bildet best med eller uten farger... Hva synes du?

Og tenk, nå er jeg over halvveis med tidagers prosjektet allerede, syns jeg har vært flink så langt, jeg. Jeg mener, jeg har hatt bloggen i ca 15 mnd, og har nå klart 50 innlegg, det vil si at jeg gjennomsnittlig har postet 3-4 innlegg i måneden. Noen rosa hverdagsblogger tror jeg ikke jeg kan beskyldes for å være.

2 kommentarer:

  1. Tror jeg syns det med farger var finest! Men for guds skyld, du er da fin uansett :)

    <3

    SvarSlett
  2. Helt enig med Ida!
    <3

    SvarSlett