lørdag 19. mai 2012

En liten update

 


Heisan!
Jada, jeg lever fremdeles, så vidt! De siste ukene har vært litt hektisk i form av mye følelser på både godt og vondt, men nå ser det ut til at ting roer seg litt! Og vet du hva som er enda bedre enn det? Jeg fikk faktisk skikkelig lyst til å skrive noe her på bloggen!

Siden sist har jeg fått vite at det ikke blir skriftlig eksamen på meg i år, noe som i og for seg er veldig greit. Men, det betyr jo ikke at jeg ikke kan komme opp i noe muntlig.

 


Jeg har også tatt veldig mye bilder. Iselin har stått mye modell (Ja, jeg har skutt løs med kameraet, og virkelig kost meg), og mange av bildene ble virkelig ikke ille!

























Anita har også vært så vennlig å stå modell, sammen med Anette.


Egentlig hadde jeg planer om at dette skulle bli et 'langt' innlegg med masse bilder, men dette tok lang tid. Derfor, dere får følge med fremover, så får jeg poste litt bilder etterhvert, når PC'en er mer samarbeidsvillig!

Og forresten, UKM Buskerud var kjempegøy! Jeg har så absolutt danset mye bedre, og ting gikk ikke helt bra, men det kunne vært værre. Etterhvert er det meningen at det skal komme en DVD i posten med alle 4 forestillingene, så jeg får se om jeg da poster videoen av meg. De som har meg på fb har jo allerede fått se den, men kvaliteten er ikke ekstremt god på den, pluss at jeg ikke har planer om å krangle med opplastningen av den nå.
Og om du lurte; nei, jeg kom ikke videre til landsmønstringen, så da blir jeg mest sannsynlig med på årets konfirmantleir i stedet!

~9na

1 kommentar:

  1. så flotte bilder! :D og UKM er bare gøy uansett hvor og når! :D:D (ThanxForUrComnt!) Ha en fin kveld! ^^

    SvarSlett