mandag 19. november 2012

Dag 13

Så satt jeg her da, over aulaen på det lille runde bordet hvor det omtrentlig bare er jeg og ei anna som sitter og jobber, de fleste andre setter seg vel i aulaen, eller på biblioteket.

Akkurat nå har jeg det jeg kaller for pusterom, noe jeg er utrolig takknemlig for. Det er en pause fra alt jeg føler jeg gjøre, hvor jeg bare tar meg 10 minutter til å gjøre noe fordi jeg vil. Jeg kan puste lettet ut fordi jeg har enda en mindre innlevering og tenke på, og fordi jeg har en fantastisk norsklærer som har latt meg utsette stiloppgaven til jeg er ferdig med eksamnene.

Jeg føler meg rett og slett bra i dag, våken og opplagt, for ikke å snakke om at jeg faktisk klarer å fokusere på det jeg skal sånn nogenlunde. Nå gleder jeg meg til onsdag, og dansetimene, men også til i kveld, ettersom jeg både får være med på TenSing-øvelse, og jeg får tilbringe tid med kjæresten min etter det.

Egentlig er det litt deilig å føle at jeg har litt mindre å gjøre fremover, at jeg er over den værste kneika med skolearbeid for i høst, og at vi skal få tatt opp med kontaktlæreren min alt jeg har på hjertet.

Ja, jeg er takknemlig for et pusterom i hverdagen, litt tid til å bare slappe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar