lørdag 17. november 2012

Dag 8, og litt til

Dag 8 skulle vel egentlig vært postet på onsdag, men dagene har gått litt i ett for meg. Men, selv om jeg ikke har hatt tid til å legge ut noe, betyr ikke det at jeg ikke har vært takknelig!

På onsdag var jeg utrolig takknemlig for at jeg har en fantastisk sjef, som gir meg fri i forbindelse med skoleforestilling.
Jeg var også (tro det eller ei) takknemlig for ballettundervisningen, jeg følte meg så blid etter den, følte jeg fikk til ting nogenlunde!

På torsdag var dag nummer 9 av dette prosjektet, og jeg var takknemlig for utrolig snille og tolerante lærere i Scenisk dans fordypning. Jeg var også takknemlig for at jeg har noen utrolig gode venner, som ble med meg hjem, og hjalp til med middagen og leste historie.

Dag 10 var i går, og jeg var takknemlig for... Taco! Og lykkerus. Torsdag kveld fikk jeg nemlig vite resultatene fra første runde i norsk informatikkolympiade, jeg ligger på delt andre plass på landsbasis, og det kom virkelig som lyn fra klar himmel.
For ikke å snakke om at visningen i scenisk dans fordypning egentlig gikk veldig bra for min egen del! Så absolutt ikke feilfritt, men ikke ille.

I dag er det dag nummer 11, og jeg kan ikke annet enn å være takknemlig for søsken. Det å en gang i blandt kunne sette seg ned med brødrene mine å spille et spill, det er ganske koslig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar