lørdag 1. desember 2012

1. Desember

Heisan!

Long time, no see, men allikevel... Mye mindre tid enn det pleier å gå. Jeg og min venninne Nora har nemlig blitt enige om å utfordre oss selv litt nå i desember, og har som mål at vi skal poste minste et innlegg hver dag, om noen gitte temaer.

I dag tok Nora for seg et mål hun har hatt, jeg for min del, tar for meg hva jeg gleder meg aller mest til ved jula.

For det første, jeg gleder meg utrolig mye til å slappe av, å ha litt ro i kroppen. Gleder meg liksom til det å føle at jeg ikke trenger å bekymre meg foralt jeg burde ha gjort og som jeg ikke har fått tid til.

For det andre gleder jeg meg til julebakst. Dt som er litt trist er at jeg kanskje ikke får bake pepperkaker i år... Vel, jeg gleder meg allikevel til å spise dem på julaften!

Jeg gleder meg til formiddagen på julaften, tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen, det er tradisjon for meg.

Så gleder jeg meg generelt til ferie da, å få lov til å være litt hjemme. Selv om det er deilig å bo i leilighet, så er det veldig rart å ikke være hjemme så ofte lenger, savner jo å tilbringe litt tid med familien.

Så gleder jeg meg til å reise på leir i romjula, sammen med både kjæresten og lillebror, tror det blir kjempegøy.

Så gleder jeg meg til følelsen jeg få om jeg når målet jeg har satt meg for desember: skrive en historie i 24 biter, og legge ut en bit på skrivebua og/eller bloggen hver dag. (Del en kommer i eget innlegg)

Så, til neste gang, ha det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar