søndag 2. desember 2012

Alle de andre dagene med takknemlighet

Vel, dag 15 skulle vært forrige torsdag. Selv om jeg ikke har skrevet noe, så har jeg allikevel vært veldig takknemlig!

15: Jeg var takknemlig for M, som satt og holdt meg i hånden helt til noen fikk muligheten til å kjøre meg til legevakta. Jeg var takknemlig for de to lærerene som fulgte meg til legevakta, og på røntgen. Så var jeg også utrolig takknemlig for en fantastisk kjæreste og en fantastisk mor, som kom og holdt meg med selskap. Og for de som ikke har fått det med seg, jeg forstuet foten på en dansevisning.

16: I dag var jeg takknemlig for at jeg ble invitert til møte med rektor angående det nye skolebygget som skal stå klart den 1. september. Det bygget kommer til å bli kjempeflott! For ikke å snakke om I, som hjalp meg hele dagen med skolesekken, også fulgte hun meg til og fra leiligheten etter at vi var med operaen i klassen. Det er det som er en hverdagshelt, sant?

17: Da var jeg utrolig takknemlig for at jeg var invitert til kjæresten min på middag, det ble koselig! Så slapp jeg å stavre rundt på krykkene så mye, jeg tok heller og akte meg opp og ned trappene, og hinket rundt.

18: Takknemlig for at kjæresten kjørte meg hjem, så jeg slapp å ta toget.

19: Nå er vi komt til mandag, og jeg var takknemlig for at jeg fikk møte så mange ålreite folk på TenSing. Generelt er jeg veldig takknemlig for å vøre med der.

20: Tirsdag var jeg takknemlig for mattekveld i leiligheten, noe som var koselig, og jeg fikk lest mye til eksamen.

21: Onsdag var jeg takknemlig for at vi var ferdige med å se film i historien, jeg er virkelig ikke glad i den type filmer. Så var jeg takknemlig for jobben, det er alltid så koselig å reise hjem på onsdager for å dra på jobb.

22: Torsdag hadde jeg matteeksamen. Da var jeg utrolig takknemlig for lokalet, av alle ting! På den veggen foran oss var det kun et langt vindu, og det ga hele rommet et kjempedeilig lys! Noe som gjorde at jeg fikk en veldig lett følelse i kroppen, og klarte å fokusere godt.

23: Fredag var jeg takknemlig for grønn te. I løpet av den kvelden med fysikklesing drakk jeg 1,5 liter te.

24: JULESTEMNING! I går var jeg utrolig takknemlig for at NRK sender "Pakten" i år, og for at jeg fikk se den. Jeg var også takknemlig for å ha fått mentor på skriveglede, en som er veldig flink til å gi tilbakemeldinger!

Såååå, da var jeg endelig ajour med denne takknemlighetsgreia, og det er ikke mer enn 6 ganger igjen! Jeg har merket hvor mye lettere det har blitt når jeg konstant gjør meg selv oppmerksom på det positive, og selv om jeg ikke ha rskrevet hver dag, så har det hatt en innvirkning på tankegangen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar