mandag 3. desember 2012

3. desember

Heisan!
Dag tre av utfordringen, og jeg har overrasket kjæresten med en liten førjulsgave. Ettersom kjæresten spiste gaven før jeg fikk tatt bilde av den, og det ble ganske spontant har jeg dessverre ikke noe bilde av det...

Mens kjæresten var opptatt med å koke kakao hentet jeg en håndfull Lovehearts som jeg hadde plukket ut med forskjellig budskap på, og la dem i et hjerte på en hvit tallerken. Kanskje ikke verdens mest spennende gave, men det var vel ikke det hun ventet når hun kom bort og absolutt skulle se hva jeg holdt på med!

Den 26 dagen i takknemlighetsprosjektet kan jeg jo også legge ved! I dag er jeg takknemlig for overraskelser; overraskelsen av å se kjærestens sekk når jeg kom inn på rommet, overraskelsen over at kjæresten ikke bare skulle hjelpe meg litt med fysikken, men faktisk har sittet med meg i mange timer og gått gjennom ting.

Så, til kjæresten min; jeg er utrolig glad i deg, og utrolig takknemlig for alt du gjør! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle kommet meg gjennom alt det pensumet på så kort tid uten deg!

~9na

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar