søndag 2. desember 2012

2. desember og takknemlighet

Som jeg skrev i går, så har jeg jo også et desemberprosjekt gående med Nora, noe som fører til at jeg nå er aktiv på samme nivå som toppbloggerene. Forskjellen mellom oss er vel hovedsklig innholdet, om du ser bort i fra at du må gange lesertallet mitt med ca 1500 for å komme opp i nærheten av det de har.

I dag var min oppgave å synge en julesang til noen jeg var glad i, til vedkommende ba meg holde kjeft. Mission accomplished! Ine ble ikke veldig glad når jeg sang avgårde over skype over en lengre periode...


Men, så har jeg jo også litt igjen av takknemlighetsprosjektet mitt. I dag er jeg utrolig takknemlig for kjæresten min, som har gått gjennom en del fysikk med meg, noe som har ført til at jeg føler meg litt bedre rustet til eksamen på tirsdag.
Ikke bare det, men jeg er også veldig takknemlig for at jeg har fått meg en mentor på skriveglede.net, som gir meg veldig gode tilbakemeldinger på det jeg skriver!

Og, for å være flink blogger, så skal jeg til og med legge til ved et bilde i dag, bare fordi det visstnok er så utrolig kult...


2 kommentarer: